niedziela, 28 maja 2017

Moro forest

Witam

Przedstawiam tym razem na Emeralmint i wiewiórką z Firfall zestaw dla osób lubiących moro. Na zapasie mam jeszcze drugi komplet do tego, ale to potem. Ostatnia aktualizacja była trafna i zakupiłam torbę, która idealnie pasuje do zestawu. Polecam się rozglądnąć w tym sklepiku z torbami, bo sa dopasowane do różnych zestawów ^^. Złożyło się, że ma duże statystyki więc może przydać się na mistrzostwa czy nawet do codziennych treningów.


sobota, 27 maja 2017

Star Stable TAG

Hejka

Zostałam nominowana przez autorkę wyzwania Lanę Hawkson do Star Stable TAG. Nie spodziewałam się tego więc jestem mile zaskoczona :D


1.Zmieniłabyś swoją nazwę?
Szczerze? Nie. Przywiązałam się do mojego angielskiego odpowiednika Weronika.

2.Co myślisz o Jorviku Gorącokrwistym, często na nim jeździsz?
Mimo, że jestem zawalona trenowaniem innych koni, bardzo lubię na nich jeździć. Podobają mi się ich chody oraz maści, bo jako jedyne mają tak urozmaiconą maści i odmiany.

3.Na jakim koniu najczęściej jeździsz?
Na tym którego muszę trenować ;P

4. Cel na 2017?
Trochę tego jest. Związane z sso na pewno dalszy rozwój bloga, wytrenować wszystkie konie, bo trochę zostało (jeszcze nowe dojdą). A poza sso to tylko rozwijać się w rysowaniu, jeździectwie i łyżwiarstwie.

5. Co robisz w wolnym czasie na SSO?
Po trenowaniu zawsze wychodzę z gry. W wolnym czasie wchodzę tylko i wyłącznie na robienie sesji zdjęciowej.

6.Czy jest coś, czego żałujesz w grze?
Żałuję trochę rezygnacji z prowadzenia klubu Firgrove Owls.

7. Masz swój ulubiony wyścig?
Yyyy... Jakoś nie przykładam do tego wagi, który jest moim ulubionym, a który znienawidzonym.

8. Ulubiona postać w grze?
Alice Shyhaven hehe♥, a na serio nie mam szczególnie ulubionej postaci.

9. Co zawsze masz przy sobie w inwentarzu?
Prócz zapchanego do połowy paszą dla koni to bilet do Jorvik, czasami zapasowy komplet.

10.Co byś dodała lub zmieniła w Star Stable?
Jazda w stylu damskim i dłuższe suknie. Idealne do sesji zdjęciowych x3. Ogólnie w sso wszystko przyjdzie w swoim czasie, nowe fryzury dla koni, nowe tereny, fabułę itp.


Nominuję:
FABstable
Amelię Cloudforest
Juliettę Archpoulos

Zachęcam do udziału, pytania nie są szczególne wymagające, ale reszta może coś się dowiedzieć :)

niedziela, 21 maja 2017

Violet night

Dzień dobry

Dzisiaj przyjeżdżam razem z Нoчнaя Кoметa zaprezentować strój, który nadaje się do jazdy na oklep. Ciężko raczej znaleźć czaprak i siodło, który idealnie dopełni strój :/. Ciężko mi skończyć tutaj na jednym zdjęciu, bo inne też mi się podobają ^^.


Ja i mój Cпцpцт

Hejka

Może z tygodniowym opóźnieniem, ale trudno nie pominąć tego. Przez ostatni weekend robiłam reputację z mustangiem, aż go zdobyłam. Warto było zaoszczędzić sc dla niego :3.
Ja razem z Alice Shyhaven nazwałyśmy mustanga po rosyjsku (słabość do ruskiego ^^").


Alice miała dzień wcześniej ode mnie i zrobiłyśmy wspólną wieczorną sesję. Faithjumper idealnie się dopasował z mustangiem mimo, że trochę w galopach się pchał. Uroczy rozrabiak, nigdy nie wyrośnie. Przepraszam za jakość. Przestawiłam na jpg i to było wielkim błędem :').







Uwielbiam te zdjęcie jest takie proste z trochę delikatniejszymi kolorami

Czy to już nie narcystwo kiedy już się uwielbia niektóre swoja zdjęcia? ^^'
Po tej sesji następnego dnia zrobiłam osobną sesję już ze swoim mustangiem. Przez niego mam trochę nostalgii, bo na Mustangu z dzikiej doliny wychowana. Ta bajka nigdy się nie znudzi. Jedna z ostatnich bajek zrobiona w 2D. Zrobiona z ładną kreską, melodią która do teraz utyka w głowie. Kto by nie znał chociaż jednej piosenki na pamięć? :'D





Ciekawa perspektywa, jak od strony dziecka 



Miewa swoje humorki xD
Chciałabym wszystkim podziękować za 60 000 wyświetleń i 80 obserwatorów! Może w przyszłości przy 100 obserwatorów możliwe, że zrobię konkurs. Więc zapraszam wszystkich do obserwowania bloga!

sobota, 13 maja 2017

Ahoj marynarzu!

Ahoj!

Poszukiwana syna mustanga dalej trwają, a ja z Blueflame'sem mamy kolejny komplet. Jak widać komplet jest trochę drogi, a większość rzeczy można kupić w Zachodnim Przylądku. Jak ktoś ma te kokardki to warto zainwestować w ten strój :3
Potrzebuję pomocy z jakich zadań można było zdobyć te kokardki.

sobota, 6 maja 2017

Classic Jorvik

Hejka

Jako tako wytrenowałam Firestar'a, podzielę się kolejnym kompletem. Jako nie ma najlepszych statystyk, ale i tak ma w sobie klasę i szyk. Z góry przepraszam, że nie podałam ceny ogłowia, ale w database go nie ma... :/

wtorek, 2 maja 2017

Miętowy Gaj

Witam!

Nie znam osoby, która nie lubiłaby koloru miętowego*już poznałam xD* lub innej pastelowej barwy, więc chcę się z wami podzielić oto takim w miarę eleganckim strojem. Kamizelkę można było kiedyś dostać przy szukaniu paczki w Dolinie Złotych Wzgórz, kiedy targ tam wędrował, żeby wszystko rozstawić. Bodajże to było z 2 lata temu więc dużo osób jej nie posiada. Natomiast można zastąpić miętową bluzą z Jorvik City Plaza.

Renowacja Jodłowego Gaju

Witajcie!

W tym tygodniu odnowiono Jodłowy Gaj możliwe. Po wielu miesiącach czekania wreszcie się doczekałam renowacji i jestem bardzo z tego zadowolona. Kiedyś chciałam zamieszkać w Jodłowym Gaju, ale brałam pod uwagę, że wszędzie jest daleko, a lubiłam tamtejszy leśny klimat.

Zacznijmy od wjazdu do miasteczka. Palisada wygląda stabilnie, a brama na mocną i wytrzymała. Nad wjazdem jest dzwon, który odstrasza tutejsze wilki i informuje nad zamknięciem/ otwarciem wrot.
Po wjechaniu do miasteczka od lewej pierwsze co się rzuca w oczy to hotel. Aż bym sama chciałabym tam mieszkać xD Akurat jest stajnia więc jest super.


Centrum Jodłowego Gaju- ratusz. Idealnie wpasowuje się w resztę architektury, bo kiedyś wyglądał jak urwany z innego uniwersum.

Kawarnia ma swój leśny klimacik, strasznie podobają mi się stoliki. Normalnie meble z ikei :v

Nie wiem czy dobrze zauważyłam, ale każdy mniejszy domek jest trochę inny w kolorystyce jak tutaj na przykładach, natomiast większe są takie same.


Większe domy są takie same. Miasteczko jakby urwane z skrawka życia wikingów, bo kiedyś wszyscy mieszkali we wspólnych mieszkaniach razem ze zwierzętami hodowlanymi.
Na sam koniec zostawiłam stajnie do kupowania koni. Jest bardzo pojemna. Spokojnie się zmieści ok. 27 koni, a obecnie jest 15.

Jodłowy Gaj jest odległym miasteczkiem u skraju gór Jora, a dla mnie jest jedną z najlepszych renowacji jakie zrobili. Jest bardzo w skandynawskim stylu, co tylko kusi tam przenieść stajnię :D. Sama jestem bardziej wielbicielką stylu wiktoriańskiego, baroku i trochę klasycyzmu z domieszką antyku. Jeszcze musimy się doczekać odnowy Miasteczka Srebrnej Polany, Stajni Jorvik oraz Jarlaheim!